Week updat - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melanie Veer - WaarBenJij.nu Week updat - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melanie Veer - WaarBenJij.nu

Week updat

Door: Mel

Blijf op de hoogte en volg Melanie

16 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!
Hier is het nu half 5 s'avonds dus jullie zullen wel aanhet ontbijt zitten. Het is hier de laatste dagen nog redeljk frisjes geweest 23 graden. Maar maansag was het. 30 graden en zijn we naar het strand geweest en zijn we met zijn alle gaan picknicken.
In sydney heb ik echt iets heeeeel lekkers gegeten "bananabread" geroosterd met boter jamjamjam!!!
Gister is voor mij de reis dan echt begonnen. Eerst naa een dierenpark waar je kangaroo's kon voeren en je mag ze gewoon aaien enknuffelen :)!! Daarna na blue mountains wauww!! Ook nog even een challenge met mezel gehouden haha"jep ook hier kanik het niet laten" trap lopen eerst stijl 30 miuten naar beneden en daarna weeromhoog! Keus trein of lopen ! Ik zeg tuurlijk lopen en jes i did it!! Helemaa buiten adem en bezweet haha.

Ik heb beslote mijn reisplante wijzigen en toch naar Darwin te vliegen!! Zaterdag ga ik alweer 4 uur de lucht in!

Mensen ik moet me klaarmaken voor eenparty animal avond dus doeidoei!!

X me

  • 16 Oktober 2013 - 08:43

    Linda Van Der Veer:

    Hee Mel! Echt leuk dat je naar darwin gaat, ben heel benieuwd hoe dat is!
    Typisch jij hé, op vakantie en dan nog sporten ;-)
    Hier is alles goed Mel, je mist niks!!! Geniet ervan!
    En Watch out for the crocodiles!!!!

    xx liefs Lin

  • 16 Oktober 2013 - 09:18

    Ingrid Schreven:

    Heey buuf.
    Onwijs leuk om je verslagen te lezen. ..... spannende reis..
    Goed dat je toch sport als ik zie wat er allemaal voorbij komt wat eten en drinken betreft. ......hihi.
    Lekker genieten meid. Ik volg je verslagen. .....xx

  • 16 Oktober 2013 - 09:36

    Danielle:

    Hey Mel,

    Heel erg veel plezier, geniet van alles wat je ziet en beleef een hoop
    en dat kun je daar zeker.

    Geniet ze meid!!

    Xx Danielle

  • 16 Oktober 2013 - 09:42

    Mariska:

    Hey Melanie, leuk dat je ook naar de Blue Mountains geweest ben, mooi he! Veel plezier nog, leuk om je verhalen te lezen!

  • 16 Oktober 2013 - 15:46

    Sandra:

    Ha lekker ding,

    Fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat je al hele leuke dingen hebt meegemaakt.
    Ik zou zeggen geniet er met volle teugen van want voordat je het weet ben je weer in dit koude kikkerlandje.

    Tot schrijvens veel liefs van mijjjjjjjjj xxxxxxxx

  • 16 Oktober 2013 - 20:21

    Wiets:

    Mel,

    Het klinkt allemaal geweldig!!
    Keep on going en geniet!!

  • 17 Oktober 2013 - 08:10

    Wendy:

    Ha Mel,

    Klinkt goed!!
    Je bent al flink aan het feesten daar.
    Aangezien je steeds over "we' praat neem ik aan dat je al vrienden gemaakt hebt daar?
    Leuke foto ook van jou en de Koala.

    Nu graag een mooie foto van jou en een krokodil:)

    Geniet ze en "put some shrimps on the barbie" voor mij ,oke?

    Liefs wen xx

  • 18 Oktober 2013 - 13:04

    Sanne Zegers:

    Heeey Melanie,

    Toch even een berichtje voor jou.
    Vindt het SUPER leuk om je te 'volgen' via deze site.
    Maak je het goed?
    Zoals ik kan lezen en helaas ;) ook kan zien #haha...jaloers# vermaak je je wel, je foto's zijn echt kei gaaf!
    Heb je ook fot's gemaakt van het kangaroo's knuffelen, zou ik graag willen zien :) :)

    Ik wens je veel plezier en gezondheid daar!

    Doe alles wat je niet laten kunt, maar dat is aan jou wel besteed geloof ik ;)

    xxx Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melanie

Actief sinds 30 Sept. 2013
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 11504

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 02 Februari 2014

Travel Australia & New Zealand

Landen bezocht: