Jetleg? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melanie Veer - WaarBenJij.nu Jetleg? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melanie Veer - WaarBenJij.nu

Jetleg?

Door: Mel

Blijf op de hoogte en volg Melanie

12 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!

Ja daar komt die dan het eerste echte updatetje van de reis. Vanuit schiphol naar bangkok gevlogen wat geen succes was. Ik werd ontzettend verkouden van de airco met hoofdpijn als gevolg:( aangekomen in bangkok even eruit om vervolgens door te vliegen naar taipei. In deze korte vlucht toch mijn eerste uurtje slaap kunnen pakken. Aangekomen in Taipei, transfer naar hotelkamer om even te douchen en NORMAAL voedsel naar binnen te werken french baguette ham and cheese. 2 uurtjes geslapen en klaar voor de vluht naar sydney! Het laatste stk ging redelijk aleen weer ongeveer hetzelfde eten( het enige wat je krijgt maakt niet uit hoelaat het is, noodles with pork or rise withseefood or omelet..... Oke je snapt dat ik na 24 uur vliege niet meer kan zien.

Whoehoe sydney wat een stad!! Jajaain totaal 3 uur geslapen en meteen sightseeing :) echt geweldig zo groot en dan toch over groen en bomen. Nu aan gekomen bij manly beach hostel alle info gekregen en kamers ingedeeld. Vanavond barbequen en naar sydney om te stappe. ( uhh dat laaste moet ik nog ff over nadenke 3 uur slaap in 2,5 dag en bier en wijn?? Goeie combi ofniet!
Ik moet gaan..
Liefs Mel

• 12 Oktober 2013 - 10:40

Tien:

Hey Mel,lange reis,maar nu gaan genieten.en inderdaad ,weinig slaap
    En dan gelijk aan de borrel,!!!!! Veel liefs van Frits Max en 10.xxx

• 12 Oktober 2013 - 14:28

Mama En Linda:

haa mel, het doet ons goed om te horen dat je veilig bent aangekomen.heb je niets gemerkt van de tyfoon boven de philipijnen? heel veel plezier in sydney! kus mam en lin.

• 12 Oktober 2013 - 16:51

Wilma:

Heej die Melanie,
    Zo, daar ben je dan....Down under...... De moeite waard, is het niet? En je bent in Manly Beach, of heet de Hostel alleen maar zo? How is that? Nog lekker kunnen stappen in Sydney? 'n Paar dagen en je bent zo in je ritme. Genieten nu, groetjes van ons Willy en Wilma

• 13 Oktober 2013 - 07:30

Melanie:

Hallo!

Jawel we moesten 20 minuten langer vliegen omdat we een tropische storm moesten ontwijken.

Wilma, het hostel heet ook zo en is in manly beach echt geweldig wat een sfeer.. We sijn in manly gaan stappen was ook erg leuk wel heel anders dan in Nederland! Anavond Sydney dus ben benieuwd.

Groetjes terug allemaal

• 13 Oktober 2013 - 21:57

Hennie En Dinie:

Hai Melanie,

Je zit dus al Down Under, hebben je laatste dag op Blb gemist, helaas! Maar we wensen je alsnog vanuit een koud Oeffelt een hele fijne en fantastische vakantie toe, geniet ervan en neem het ervan.
    Ik hoorde van Frans en Ellie dat je in Manly Beach fantastisch kunt eten, maak er gebruik van.

Veel plezier en groetjes Hennie en Dinie