2 days left - Reisverslag uit Siebengewald, Nederland van Melanie Veer - WaarBenJij.nu 2 days left - Reisverslag uit Siebengewald, Nederland van Melanie Veer - WaarBenJij.nu

2 days left

Door: M. van der Veer

Blijf op de hoogte en volg Melanie

08 Oktober 2013 | Nederland, Siebengewald

Oke, daar zit je dan bij je ouders aan tafel hutspot te eten .. Hutspot? Ja hutspot aangezien ik dat voorlopig even niet meer krijg dacht ik toch nog even gebruik maken van een bezoek aan moedertje lief en haar kook kunsten. Vandaag mijn laatste dag gewerkt bij Golfbaan Bleijenbeek met een dubbel gevoel. Je bent blij dat je eindelijk vakantie hebt maar wat ga ik mijn lieve collega's, de leden en het werk missen. Allemaal super bedankt voor de leuke kaartjes en cadeautjes.

Intussen ligt mijn backpack ingepakt in mijn appartement te wachten op mij. De meeste vrouwen zullen wel weten hoe dit gegaan is. Dilemma 1, dilemma 2 enz, dit truitje wel meenemen of toch niet? Welke schoenen moeten mee, pumps? Nee Mel!! ? Ja eigenlijk heb ik die broek niet nodig maar hij is leuk en zit lekker.. Vervolgens zit er veel en veel te veel in die tas( maar het past dus waarom niet :D hehe)
En daar ga ik weer..... stress!!! Ja ik doe alsof ik altijd alles onder controle heb( control freak) maar nu lopen de spanningen toch wel hoog op. Ik wist niet dat ik zoveel papierwerk aan deze reis zou hebben. Alles dubbel uitprinten en inscannen om vervolgens in je mailbox te zetten( erg handig voor het geval ik iets kwijt raak ).

Nu nog 1 nacht doorbrengen in mijn appartement voordat Dimpy er op mag passen en ik nog 1 nacht bij mijn ouders mag logeren :P

  • 09 Oktober 2013 - 21:44

    Linda Van Der Veer:

    Mellie ik ga je missen, maar wens jou super veel plezier! Geniet er maximaal van, laat alle stress los en doe dingen die je anders nooit zou doen, dan krijg je geen spijt!!!!!! XXXXX

  • 12 Oktober 2013 - 08:01

    Marianne Derkx:

    Hoi Melanie
    gistermiddag je vader gesproken, volgens hem ben je gisteravond aangekomen.
    nogmaals veel plezier !
    Groetjes X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melanie

Actief sinds 30 Sept. 2013
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 11499

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 02 Februari 2014

Travel Australia & New Zealand

Landen bezocht: